Alla inlägg den 3 januari 2014

Av vinterbrud - 3 januari 2014 10:31

Ja men är det inte grått idag också? Jo då nu vill jag verkligen ha snö.

Jobbet idag, min sura kollega är lite lugnare nu efter helgerna, inte lika bittersur som vanligt men det går väl över hon kommer snart tillbaka i gamla hjulspår och blir lika bittersur som vanligt. Hur ORKAR man gå omkring och vara så hela dagarna, kollegor undviker henne och vänner flyr. Tycker synd om hennes supertrevlige man som är väldigt social. Men livet blev väl kanske inte som den prinsessdröm hon hade hoppats på.

Nä nu lite skojigare saker, blir kanske en dejt i helgen, vi får se. Spännande, fast med min vanliga otur så är det väl ett stolpskott, en gift man eller en som bara är ute och kollar singelläget och hoppas på att träffa nån lättlurad en-gångs-tjej. Ha ha ha då har han bitit i det supersura äpplet. Går inte på den! Fast han verkar ju ganska normal egentligen. Men det vet jag först efter att ha träffat honom. Återkommer med det.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards